Pagini de destinatie relevante
Pagina de destinatie trebuie sa fie relevanta pentru intentia de cautare a utilizatorului. Este inutil să încerci sa clasezi cuvintele cheie pentru trafic, dacă pagina ta de destinatie nu satisface intentia utilizatorului.
Alocati-va timp pentru a afla dacă cuvântul cheie pe care il vizati si continutul pe care intentionati sa il creati se vor potrivi cu ceea ce utilizatorul incearca sa obtina din căutare.
Optimizare titluri si meta descriere
De la actualizarea BERT, densitatea cuvintelor cheie a devenit mai puțin importantă, deoarece roboții cu crawler Google au devenit mai inteligenți în înțelegerea conținutului unui site.
Nu mai trebuie sa introducem cuvinte cheie în meta descrierile noastre. Aceasta înseamna ca ne putem concentra acum pe rata de clic a meta-titlurilor si descrierilor, asa ca ne concentram mai mult pe atragerea clientului cu limbaj de vanzari, mai degraba decat pe umplerea caracterelor disponibile cu cuvinte cheie.
Imbunatateste viteza de incarcare a site-ului
Acum 2 ani, Google a anunțat public viteza paginii ca factor de clasare. Și odată cu trecerea tuturor site-urilor la indexarea pe primul dispozitiv mobil până la sfârșitul anului, este esențial pentru succesul dvs. SEO și de afaceri să vă asigurați că paginile dvs. se încarcă rapid și să ofere vizitatorilor o experiență excelentă pentru utilizator.
Social media este o prioritate
Cel mai crucial sfat pentru SEO în 2020 sunt semnalele social media. Semnalele sociale care includ totalul aprecierilor, partajarilor si vizibilitatii generale a retelelor sociale a paginii web in ochii crawlerelor motoarelor de cautare indica interactiunea oamenilor cu continutul brand-ul dvs. pe retelele sociale.
Colaborarea SEO și a rețelelor sociale oferă împreună relevanță și valoare audienței, atât direct, cât și indirect. În mod similar, cu cât mai mulți oameni se implică în conținutul dvs. prin intermediul rețelelor de socializare, cu atât este mai mare clasamentul paginii SERP (Search Engine Result Page).
Foloseste Youtube
Un sfat SEO puțin cunoscut este să plasați un videoclip YouTube încorporat pe pagina dvs. Acest lucru ii mentine vizitatorii pe pagina mai mult timp, astfel încat Google considera ca continutul dvs. are cea mai mare valoare.