Landing page-urile sunt pagini web specifice campaniei, distincte de site-ul dvs. principal, care au un singur scop și acela este Call-To-Action O pagină de destinație ar putea fi o pagină generatoare de linkuri si lead-uri sau o pagină de click pentru comerț electronic. Ar trebui să trimiteți întotdeauna trafic de campanie catre un Landing Page dedicat.
Landing Page-urile pentru campani de marketing sunt compuse dintr-un grup de elemente care pot fi definite. Aceste blocuri reprezintă baza celor mai multe pagini și pot fi folosite ca ghid atunci când definiți și creați conținutul.
Există 5 elemente de bază care trebuie să aibă orice Landing page, care pot fi impartite în continuare într-o listă mai detaliată:
-
Propunerea dvs. unică de vânzare
-Titlul principal
–Titlu de susținere
–O declarație de întărire ideei sau a mesajului
-Un argument de închidere
- Cadru direct cu produsul sau ideea (imagini / video care prezintă contextul de utilizare, sau avantaje)
-
Beneficiile ofertei tale
-Un rezumat al listei de beneficii/oferte –
-Beneficii și caracteristici în detaliu
- Dovezi din mediul social (voi avea ce are si ea)
-
Un obiectiv de conversie, chenarul dvs. Call-To-Action ( (cu sau fără un formular)

Schita Landing page
Related Posts
Ce este un Landing Page si la ce ne ajuta?
Orice comerciant inteligent intelege că odată ce a făcut toată acea munca grea pentru a atrage vizitatorii pe site, următorul pas important este să ii transforme în potențiali clienti pentru afacere. Si...
Foarte bun articolul, multumesc pentru informatie!